יש הרבה סוגים של מצלמות אבטחה ולא תמיד בעלי עסקים יודעים כיצד לבצע את הבחירה הנכונה. במאמר הבא נסביר מה ההבדלים בין המצלמות השונות ונביא המלצות עבור עסקים קטנים או גדולים

מצלמות אבטחה לעסקים נותנות מענה על שורה ארוכה של צרכים. מצלמות אלו מייצרות בראש ובראשונה הרתעה וכך מונעות גניבות, פריצות או מקרי שוד. המצלמות הן השקעה משתלמת בטווח הקצר והארוך ולכן בעלי עסקים בכל רחבי העולם משתמשים בהן. המצלמה יכולה לחסוך הוצאות רבות עבור העסק ולהגן מפני נזקים בלתי הפיכים לציוד ולרכוש.

מעבר לכך, מצלמות תורמות למוניטין של העסק ולתחושת הביטחון של הלקוחות. מי שנכנס לעסק המצולם על ידי מערך אבטחה מתקדם יודע שמדובר על סביבה מקצוענית. אך יחד עם זאת, לא תמיד קל לבחור בין מצלמות אבטחה לעסקים. יש הרבה סוגים של מצלמות הנשענות על טכנולוגיה מתקדמת וחדשנית ולכן בעלי עסקים מתקשים לקבל את ההחלטה הנכונה.

איך בוחרים מצלמות אבטחה?

להלן טיפים עבור בחירת מצלמות אבטחה לעסקים לפי חלוקה לקטגוריות שונות:

א. משרד – בעלי משרדים יכולים להסתפק במצלמת אבטחה מסוג כיפה. זו מצלמה שהיתרון הגדול שלה הוא תיעוד היקפי וריכוז הפעולות בתוך מכשיר אחד. מצלמות כיפה מעבירות את הנתונים אל מערכות הקלטה או מוניטורים נפרדים. יחד עם זאת, במשרד גדול יכולה להתעורר דרישה למספר מצלמות כיפה. את המצלמות רצוי למקם מעל עמדות העובדים וקבלת הקהל וגם בכניסה, ביציאה או בחניה.

ב. חנות – הדגש העיקרי בבחירת מצלמות אבטחה לחנות קטנה הוא על תיעוד הקופה. מצלמת צינור יכולה לתת מענה על הדרישות של חנות קטנה, בעוד בחנות גדולה יעדיפו רוב המנהלים שימוש במצלמות גוף מאסיביות יותר. אפשרות אחרת היא התקנת מצלמת רשת המאפשרת מעקב אחר המתרחש גם מרחוק ובאמצעות אתר אינטרנט ייעודי. בכל מקרה, מצלמות דמה לא מספיקות לצורך אבטחה של חנויות קטנות או גדולות ולכן עדיף להימנע משימוש בהן לאורך זמן.

ג. מפעל – המאפיינים של מפעל הם בדרך כלל עבודה מרובה מתבצעת במקומות שונים במקביל. לפיכך, הצילום חייב להיות דינאמי ובעל משמעות. שימוש נרחב במצלמות נסתרות אידיאלי עבור מפעלים עם עובדים רבים. מעבר לכך, יש צורך בבחירת עדשות רחבות ובתיעוד על גבי כרטיסי DVR. גם פנסי אינפרא יכולים לעזור לשפר את רמת האבטחה, בעיקר במפעלים גדולים הממשיכים בפעילות גם בשעות הערב.

ד. מבנה ציבור – מצלמות צינור ומצלמות גוף נפוצות במבנים ציבוריים היות והן מאפשרות תפעול נוח. רוב מבני הציבור מאובטחים על ידי צוות מיומן וחיצוני, המשתמש במצלמות בתור כלי נוסף לשיפור תחושת הביטחון בקרב הציבור הרחב.

בחברת אנטנות רצון ישמחו להסביר לכם על הבדלים בין מצלמות אבטחה לעסקים. צרו קשר עם נציגינו ותוכלו לקבל החלטה מושכלת.